2013-09-27

W dniach od 10-12 września 2013r. nasze Koło Emerytów zorganizowało kolejną wycieczkę w Kotlinę Kłodzką.

Wyjechaliśmy ze Szczyrku o godz. 7:00 w kierunku Nysy do Paczkowa, gdzie zwiedzaliśmy miasto i katedrę. Następnie udaliśmy się do Kłodzka, tam również podziwialiśmy miasto oraz Twierdzę Kłodzką. Po południu celem naszej podróży była Kudowa, gdzie mieliśmy nocleg i wszyscy z radością usiedli do wspólnego obiadu. W drugim dniu po pysznym śniadaniu wyjechaliśmy do Czech do Miasta Skalnego, co zrobiło na nas ogromne wrażenie wszystko co nas otaczało to skały różnych kształtów i wielkości; w trakcie zwiedzania był również wspaniały rejs statkiem między skałami. Po południu powrót do Kudowy, wspaniały obiadek i zwiedzanie Kudowy - miasta i części zdrojowej z parkiem i pijalnią wód mineralnych.

Wieczorem spotkaliśmy się tradycyjnie przy wspólnym ognisku i biesiadowaniu. W trzecim dniu - przez Duszniki do Wambierzyc i Polanicy Zdroju i wspólne zwiedzanie, szczególnie Sanktuarium Wambierzyckiej Królowej Rodzin Patronki Ziemi Kłodzkiej - udaliśmy się w kierunku Szczyrku. Wszystkim uczestnikom bardzo serdecznie dziękujemy. Do następnej wypawy!